Вхід до
кабінету
×

02192, м.Київ
вул. Жмаченка, буд. 14

Дистанційне навчання як тренд

Я завжди розуміла, що навчання онлайн стане трендом в освіті. Чому? По-перше, тому що це зручно. По-друге, це відкриває перед  кожним неймовірні  можливості. По-третє,  воно сприятиме  стрімкому  збільшенню  кількості  освічених  людей. І цей перелік можна продовжувати. Правда, я не могла передбачити, що  момент, коли всі масово змушені будуть перейти на дистанційне навчання, настане так швидко і що причиною стане така неприємна річ, як епідемія короновірусу.

Для мене дистанційне навчання - це, перш за все, можливість  здобути та розвинути нові навички, необхідні  кожному в сучасному мінливому світі. Мені подобається навчатися дистанційно. Саме такий формат навчання – формат онлайн-курсів зміг задовольнити мою потребу в нових знаннях. За плечима у мене – кілька вдало закінчених курсів на освітній платформі  «Prometheus», чудові онлайн-курси  від  Івана Іванова  на платформі  «Уміти вчити», курси підвищення кваліфікації вчителів  на платформі  дистанційного навчання Moodle. Остання, до речі, дуже вдало використовується вчителями I-School  з  початку  карантину.

З перших днів карантину I-School потужно запровадив  дистанційне навчання. На початковому етапі  вчителі  налагодили  спілкування з учнями та батьками  в месенджері. Одночасно  викладачі, діти та батьки  опановували роботу  в  освітньому середовищі  Moodle, яке дає  широкі можливості використання  різних  джерел  інформації  (текстових, аудіо-, відео-), створення тестів для перевірки знань і т. і. Напередодні  вчитель інформатики  Новіцька-Кокітко Любов Вікторівна провела для вчителів  змістовний семінар-практикум, метою якого було ознайомлення з принципами роботи  платформи  дистанційного  навчання Moodle та формування  навичок віддаленої  роботи саме у вчителів. Згодом додалися  ще авторські  відеоуроки, а також  уроки  у форматі онлайн-конференцій. Тепер кожен учитель використовує в роботі кілька сервісів: месенджери, освітній простір  у  Moodle,  Zoom, TrueConf, Hangout, електронну  пошту тощо. Саме така комбінація  інструментів для дистанційного навчання  є найбільш вдалою. На практиці ми з’ясували, що корисно дублювати уроки-конференції у вигляді Word, PDF або PowerPoint та завантажувати на Moodle на той випадок, коли мережа перевантажена.

Отже, реалії сьогодення вимагають від нас, вчителів, швидкого опанування  нових форм  роботи,  уміння  викладати в новому  форматі. Задача №1 для  вчителів, дітей і батьків – разом вибрати зручний формат  навчання, тобто такий, що забезпечить  якість викладання зі сторони педагога,  зацікавленість та сумлінне навчання дітей, виключить  для батьків необхідність  виконувати завдання разом із дітьми, а також забезпечить якісний зворотний зв’язок. Роль батьків, на думку багатьох учителів, полягає в  організації простору для навчання дитини, координації дій у часі (забезпечення відвідування онлайн-уроків,  контроль виконання  завдань), допомозі (за бажанням) у виконанні творчих завдань. Тому будемо разом долати ці маленькі труднощі!

Вчителька української мови та літератури Світлана Татарін

 

Спасибо!

Мы свяжемся с Вами в ближайшее время

Ми використовуємо файли cookie для того, щоб забезпечити оптимальне використання та функціональність сайту. Натиснувши кнопку «Я згоден», ви підтверджуєте, що погоджуєтесь використовувати файли cookie згідно нашої Політики конфіденційності

×
Стань учнем I-School вже зараз!